måndag 5 juli 2010

Ett intresse sedan länge


Jag har läst både ECDL-körkort och webbdesign så detta borde vara väldigt enkelt för mig men jag antar att jag lär mig efter hand! Har just nu sommarlov så ska väl hinna med att göra någon insats här innan jag börjar jobba igen! Kan kort beskriva att mina tankar är så blå de kan bli och inför detta valet kandiderar jag till både riksdag, landsting och kommun. Kommunen och Landstinget sitter jag i sedan innan. Förutom musiken har poliken varit mitt stora intresse i livet och detta har sysselsatt mig i nästan femton år så jag är rätt gammal inom detta område även om jag inte är så gammal på pappret. Är det någon som har några frågor så är ni alltid välkomna att maila. Ni hittar mig även på facebook där det nog är lättast att få tag i mig såvida ni inte ringer! God natt!