Tydligen borde alla göra det, enligt skribenten.
Den 7 oktober 2023 var nämligen startskottet för kampen för palestina, men i den knallröda artikeln som gör vänsterpartiet till söta små kelgrisar, syns en värld som är helt fruktansvärd.
Klassisk extremvänsterpolitik.
En skribent som tydligt visar att man verkligen kan ha så stora skygglappar. Inte med ett enda ord nämner hon vad Hamas gjorde, utan pekar direkt på att det är synd om dem för att Israel kommer att hämnas.
Vad hade hon själv gjort om någon tog hennes barn som gisslan?
Hon skriver att det har spridits falska rykten om allt som hände och jag hoppas att någon av hennes Hamaskramande vänner kan visa de egna filmerna från den dagen. När de hurrande mördar och för bort judar från sitt land.
Sina hem.
Torterad dem och människorna spottar efter dem.
Jag läste en berättelse om en kvinna som matar en krokodil, där krokodilen till slut åt upp henne.
Hon trodde att den skulle vara snäll och tacksam för all hjälp, men det blev tvärtom.
Den gick till attack så fort den kunde och på samma sätt har vittnesmålen sett ut efter den dagen i oktober.
”Vännerna” som släppts in i kibbutzerna hade kartlagt vilka som bodde där och vad de gjorde.
Allt med en förhoppning om en lugn framtid där de kunde leva i samförstånd, men icke.
De mördades.
Detta anser skribenten inte är ett problem alls.
Problemet är alla som inte springer runt på gatorna med en palestinaflagga och skriker i högan sky.
Min uppfattning är väldigt klar:
Springer du runt med den flaggan i Sverige så finns det inga hinder för dig att åka tillbaka dit och göra det där.
Lämna Sverige.
Jag vill ha lugn och ro, fred, men det är rätt svårt att skapa det med människor som hatar dig enbart för att du är född som jude.
