fredag 10 september 2010

Inspelat från Furulundskolans debatt

Helt fantastiskt. Har nu lyssnat på debatten som var på Bokelundskolan för Furulundskolan och för säkerhets skulle lyssnat på vad jag sa och inte sa. Precis som jag visste men nu kan bevisa så hade kommunalrådet ingen anledning att börja skrika att jag varken ljuger eller att jag påstod att invandrare kom hit och levde på bidrag. Man hör tydligt hur jag säger att diskussionen bland folk går att det är så och att detta nu motverkas med Moderaternas politik. (Att den som flyttar hit måste ha ordnat boende och jobb för att få ta hit sina anhöriga. Infördes 1:e januari 2010.) Hon skriker ut precis som om jag påstår att invandrare kommer hit och lever på bidrag och sen att jag ska skämmas för detta. När jag sen ska svara så avbryter hon mig. Tänk att man kan sitta på en så hög post och vara så rädd för mig att man måste utöva härskartekniker för att tro man ska "vinna." Jag tror att sådant skiner igenom till slut. Min karma är i allafall ren.