måndag 26 december 2011

Bröstopererade

Raporter har denna veckan pratat om at många kvinnor nu måste in och byta sina implantat då dessa kan vara cancerframkallande. I Blekinge var de inga problem då vi inte använt det här. Min personliga åsikt är att man skulle ge ordentligt med psykologens till alla de som tänker på att göra detta. Jag har så svårt att förstå hur man över huvud taget kan tänka sig att få främmande saker in. Sin kropp när man inte är tvingad till det. Det är psykiskt det sitter inte någon annanstans. Självklart finns de fall jackan förstå men inte de flesta gångerna. Är det inte brösten är det läppar, kinder.. Listan kan göras lång och jag tycker det är sjukt. Varför kan man inte bara nöjd med den man är. Utseendet är förvisso kanske vikitigt, särskilt när man var yngre, men verkligen inte allt. Vem bryr sig. Jag kammar mig Max en gång i veckan, sminkar mig när ja blir tvingad och har inga problem med att gå med mysbyxor och foppaskor till stan för vem bryr sig om det? Jag anser att bryr någon sig, är det deras problem och inte mitt. Imin värld duger alla som de är.