tisdag 9 oktober 2012

Thomann.de/se

Alla musikälskare!
Här kommer ett tips!
Särskilt med er som har barn!
Musikaffärerna i Sverige är kanon och jag älskar både Berts musik och 4Sound i Kristianstad men om man inte behöver experthjälp eller ska ha ett billigare instrument till sitt barn, besök www.thomann.de/se
Jag har köpt väldigt mycket intstrument på denna sida och bara strängar till alla mina fioler kostar en hel del. Skillnaden för fyra strängar i Sverige eller Thomann ligger på cirka tvåhundra kronor billigare. Helt ok i mina ögon!
Detta gör att varje gång jag beställer köper jag strängar för hur mycket som helst!
De har även egna produkter förutom de vanliga märkena på instrument och med all sannolikhet är det inget fel på dem även om jag inte testat dem!
Mer musik till barn och ungdomar!