lördag 5 november 2011

Poltergeist, the Legacy

När jag var liten minns jag att min syster och jag låg tillsammans framför tven och tittade på en skräckserie som jag fick mardrömmar av och ikväll har många års letande äntligen belönat sig! Jag har mailet alla this slet i Sverige, Kanada och USA utan att de visste vilken serie jag menade för jag frågade efter the Faculty.. Min hjärna hade gjort något märkligt hopp där. Efter många nekande och om och men hittade jag en sida på nätet som listade alla serier i olika genrer från USA och Kanada och från att ha börjat mesta på 1 då vid plats 220 cirka så dök bilden upp som jag haft i mitt huvud; Poltergeist, the Legacy! Fick hem den häromdagen och har n sett två avsnitt och lyckan ät total när jag känner igen dem med en hägn, det är rätt! Internet, demokrati och att handelsfriheten inte har några gränser är fantastiskt för den kom rån USA. Min engelska kommer bli riktiggt vass nu :)