söndag 16 november 2014

Super-REVA och den fruktansvärda svenska polisen.

Den svenska polisen har inte bara jagat papperslösa och migranter i Sverige. De har samarbetat med polis i övriga Europa med. Fruktansvärt.

Jag hoppas min ironi syns för jag är ironisk. Som jag ser det gör polisen över hela Europa precis det de ska. Ur alla synpunkter.
Kritikerna, främst från vänsterhållet, var högljudda och ihärdiga om att polisen nu lade tid på att jag oskyldiga, stackars människor.
svt.se
Jo, att det är synd om människorna säger jag ingenting men det är så, att får du inte uppehållstillstånd så ska du lämna Sverige. Väljer du att stanna kvar är du i landet olagligt och bör då inte ha några problem med att polisen skickar hem dig till ditt hemland. Det var en parantes.

Nu visar det sig, att polisen tagit en mängd människosmugglare genom detta projekt.
De har alltså tagit människor som skadar andra människor.
Var är ni nu alla vänsteranhängare?
Är ni inte lika inför att hylla vår svenska polis?
Eller det känns oviktigt?

Jag kan göra det åt er:
Tack svensk och utländsk polis för ert samarbete som nu ger utsatta människor en andra chans!
Tack för att ni tagit dessa människosmugglare så att de inte kan skada andra mer!
Jag hoppas att ni fortsätter med ert arbete trots all kritik ni får och de risker ni utsätter er för.

http://www.svt.se/nyheter/sverige/manniskosmugglare-upptackta-i-kritiserat-projekt