lördag 5 augusti 2023

Sveriges värsta människa?

Allting handlar om hur man ser på saker och hur man väljer att tolka något.
Jag är förmodligen skadad efter alla år inom politiken, men inget är som det verkar.
Sällan iallafall.
Så Björn Söder är den värsta svensken som finns?
Knappast.
Han skriver iallafall vad han tänker.
De som inte skriver något.. har de inga tankar alls?
Jo, men de hycklar eller ler ikapp med någon annan för att inte riskera att hamna utanför.
Och då Pride.
Jag har väldigt svårt för denna tillställning. Jag bryr mig inte alls om vilken sexuell läggning någon har sålänge den är laglig. Att göra som man gör under dessa tåg.. det är dock för mig mycket märkligt. I tåget vinkas det med en BDSM-flagga.
För den som inte vet är alltså ordet en förkortning för Bondage, Disciplin, Dominans, Underkastelse, Sadism och Masochism. Man binder upp och slår. Många gånger med nitar och läder, masker och koppel.
Inget bekymmer för mig då jag inte är i allas sängkammare. De får göra som de vill!

Problemet blir när de i dessa tåg har barn i koppel, med dessa masker och attiraljer på sig.
Barn.
Känns det ok?
Bud på att skicka Dumpen på dem, men det gör inget för det handlar ju om PRIDE!
För tänk tanken att en vuxen person skulle gå runt med ett barn i BDSM-kläder och koppel på stan.. det hade ju inte stört någon..
Så varför hängs Söder ut nu, med den tuffaste retorik?
Jo, det handlar om att flytta fokus.
Det man inte vill ska synas nu, det är regeringens misslyckande kring detta med koranbränningarna och då jagar man hellre en enskild person för dennes åsikter.
För det är just en enskild person.
De som vill vara en del i att flytta fokus kommer hänvisa till att han är offentligt, men för mig ägs ingen av media för att de har ett arbete inom politiken.

Jag känner igen det.
När jag la ut den berömda bilden så var det sjukt lägligt, men jag förstod det inte förrän i efterhand. Precis samtidigt jagades Elisabeth Svantesson för att hon gett dottern en lägenhet svart och bakom ryggen. Den nyheten försvann direkt när regeringsföreträdare valde att lägga fokus mot mig istället för vännen Svantesson. De är skickliga på detta i toppen men det gäller att se igenom det.

Dessutom så har Billström fel.
Pride är inte för alla.
Pride visar inte kärlek till alla och är dessutom så sjukt vänsterfärgat att det är pinsamt att regeringen, som ska vara ALLAS företrädare, inte istället har en svensk flagga framför sig.
MEDborgerlig Samling har aldrig fått vara med för att partiet anses ha fel värdegrund..
Från Malmö Pride berättade personer om rasismen inom just Pride och ledningen berättade då att de visste om det. De kände till detta men ansåg inte att de kunde göra något.
Så är Pride för alla?
Nej.

Kablar de ut något som hemskt?
Då handlar det förmodligen om att dölja något annat.
Så vad är det regeringen vill dölja nu?
Jag har mina aningar.