lördag 3 december 2011

Sanna Lundell

Av en händelse kom jag in på Aftonbladets Sanna Lundell och hennes blogg. Jag blir mörkrädd åter igen... Kommentarerna runt hennes Skriverier är många och talande och jag håller med många av dem. Hon sätter sig över de som är utbildade inom Läkarkåren och säger att omskärelse inte är bra. Många i Sverige förstår inte att man ska se till BARNETS bästa, alltid! Finns inga undantag för precis som jag har skrivit innan väljer de inte detta själv. Hon kan blanda in vilket parti hon vill och vilken religion som helst för det är ändå barnets bästa som är det viktigaste. Jag skulle aldrig tumma på det. Jag har slutat jobba för att ägna lilleman all uppmärksamhet och jag skulle göra vad som helst för honom. Min önskan är att alla skulle tänka så. Alla skulle tänka på sina barns bästa.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/sannalundell/article14019081.ab