måndag 21 maj 2012

Svensexa och Möhippa

I fredags smällde det! Vi kidnappade både min syster och svåger och drog iväg med dem! Fyra månaders oroande över att det skulle bli bra är över så nu är det dax att börja oroa sig över bröllopet istället. De fick spela in direktsänd radio, spela live på Ica Supermarket i Sölvesborg och vara med i tuffa matcher med paintball. Min lycka är gjord då jag på slutet lyckades peppra dem båda två fulla med skott. Min svåger är nu full med blåmärken och jag är nöjd. Det ska kännas. Då jag är så otroligt smidig lyckades ingen ljuga mig förrän den sista matchen för då fick jag ett skott mitt mellan ögonen så jag tappade balansen och for baklänges. Hej och hå! Kul var det! Allt avslutades med fest hemma hos oss och det kändes lyckat. Vi hade kul allihop. Jag hoppas jag slipper göra om detta fler gånger och med tanke på att min syster skrek att jag var en idiot kan jag inte gifta mig heller med tanke på vad jag kan bli drabbad för. Sånt är livet!