torsdag 24 oktober 2024

Bara du är vänster så kan du göra vad du vill.

Om du kritiserar till höger så är du godkänd.
Är du höger så är du hemsk.
Vänstern är ju så mycket bättre!
Det kan omöjligt finnas någon annan tolkning än denna.
Stina Wollter är kvinna och vänster.
Det är en bra kombination för att få ett eget program i teve och det är pinsamt att de ens försvarar beslutet!

Wollter skrev alltså, efter attacken den sjunde oktober, ut att israelerna hade mördat sina egna. Det var inte människor Hamas. Hon spred flera hemska saker och när hon tvingas fram till skampålen så ursäktar hon att andra har uppfattat henne på det sättet, men inte att hon har gjort något fel.
Antisemitism har många fina kostymer.
Hon är en av dem.

I Sverige är vi uppvuxna med att alla människor är lika mycket värda.
Trots detta så är majoriteten av alla nedvärderande saker som kommer ut, och som jag hör, från människor som står till vänster. Av någon anledning skyddas de också, för på något sätt är det inte så hemskt när just Stina Wollter står och propagerar samma saker som så många andra.
Mest känd av dem alla är Hitler.
Han hatade också judar.

Mindre än ett år efter att Wollter gjort dessa uttalanden så låter SVT henne göra ett nytt program, för de menar att det inte har med hennes politiska hållning att göra.
De har alltså inte förstått problemet alls.
De tror att det var något som bara glöms och försvinner, men det handlar om att hon får en chans till med så kort varsel. Det spelar ingen roll att hon ska måla av kändisar, utan problemet är att det är hon med de åsikter hon har!

Jag har under hela mitt liv umgåtts på "båda hållen".
Jag har lika mycket vänner till vänster som till höger politiskt, men det har aldrig brytt mig för jag har min åsikt och alla andra får ha sin. Det spelar ingen roll!
Det finns självfallet åsikter mellan dessa sidor men för mig handlar det om att hitta gemensamma nämnare.
Stina Wollter kan inte det med de uttalanden hon har skrivit och det skrämmer mig att man tar så oerhört lätt på detta!
Var är Martin Timell?
Virtanen?
Många rök med när metoo skulle slå igenom och det spelade ingen roll om det fanns bevis eller rättegångar, för människorna fick springa gatlopp för saker som påstods om dem!
Här finns bevis!
Hon skriver rena lögner och VI, svenska skattebetalare, ska finansiera nya projekt för henne!

Det måste vara stopp nu!
Hör av er till kontakt@svt.se och berätta hur fel det är att detta program ska betalas av oss!