torsdag 17 oktober 2024

Det tystnade snabbt..

Var är alla ramaskri!?
Socialdemokraterna har alltså, med full insikt, lurat till sig pengar sedan 2008.
Ingen nyhet för mig, men för många blev det.
När jag insåg att de lurar till sig saker så skrev jag om det.
Jag har väsnats allt jag kan men jag är en liten person.
Bloggen är dock kul.

Jag tog även upp att moderaterna gör samma sak.

Jag förstår att denna blogg är sjukt jobbig för den som inte kan bevisa vad den säger.
Jag har skrivit om detta scoop i tio år.
När ska de börja kolla på Fairtrade?
Det ägs också av socialdemokraterna och blir inköpt av nästan alla kommuner och regioner.

Det mest spännande av allting är hur detta bara tystas ner.
Lotteriet försvinner alltså inte, utan man sparkar den högsta chefen och tillsätter en ny.
Minns ni när SSU, det socialdemokratiska ungdomsförbundet fuskade med medlemmar 2005?
SSU Blekinge gick från över 800 medlemmar till 82.
Det visade sig att till och med hundar var inskrivna som medlemmar, för det genererade pengar. 
Det är fusk hela tiden!

Hur kan man säga att spelmissbruk är fel samtidigt som man tvingar på gamlingar lotter som de aldrig kan ta sig ifrån? 
De har uttalat använt sig av äldre människor.
Människor som många gånger har sympatiserat med partiet sedan ungdomen då det knappt fanns några alternativ. Denna tiden är över och jag hoppas att människor börjar att vakna snart!
Magdalena Andersson menar att hon fick veta det som hänt nu när det granskades.
Tänk att jag kunde ta fram och skriva om det för tio år sedan, men hon hade ingen aning fram tills nu.
De som vittnar är väldigt tydliga med vad de säger.
De har tvingat äldre människor att köpa lotter och socialdemokraterna har vetat om det hela tiden.

De enda som verkar klara sig bra är de som skor sig på andra.
Vill du ha ett sådant samhälle?
Det vill inte jag.
Jag tror på MEDborgerlig Samling.