torsdag 23 augusti 2018

85% av överfallsvåldtäkterna.

Äntligen!
Helt fruktansvärt men så viktigt att ta del av.
Uppdrag Granskning har gått igenom vilka som står för våldtäkterna i Sverige.
Föga förvånande är 58% utlandsfödda.
Bland överfallsvåldtäkterna är 85% födda utomlands.
Majoriteten av dessa är från Afrika och Asien.
Blir någon förvånad?
svt.se

För länge har vänstern lyckats styra den svenska debatten och det är på tiden att det blir skillnad. Ingen har velat ta i detta och trots att forskning efterfrågades redan för trettio år sedan är det tabu att säga något. All heder åt Uppdrag Granskning som nu gör detta!
En känd kriminolog säger att programmet som sändes igår kväll inte borde få sändas men jag tänker tvärtom med allting. Ut med det i ljuset!
Visa svart på vitt hur det är så slipper vi hittepå och gissningar.

Fråga en polis.
Någon på häktet.
Vilken polis och vilket häkte som helst.
Självklart finns det svenskfödda inlåsta och dem man hämtar ofta men det är oftast yrkeskriminella med drogproblem. Det är samma personer som hittar på samma sak om och om igen.
Sverige har de sista åren blivit vana vid skjutningar, våldtäkter och främst gruppvåldtäkterna med fruktansvärt bisarra inslag där kvinnan misshandlas och tänds fyr på efteråt.
Majoriteten av alla som sitter häktade eller bakom lås och bom är utlandsfödda.

Med detta vill jag inte jaga vissa människor för den som begår ett brott får stå för det själv. Problemet blir att om man aldrig pekar ut anledningen så kan man heller inte hitta en lösning.
Hur ska vi förändra någonting om vi inte ens får nämna vilka som begår brotten?

När jag var liten låste vi inte dörrarna.
Jag var aldrig rädd för att gå ut eller gå ensam.
Mörkret skrämde inte.
Det är självklart inte så att man behöver vara rädd överallt men jag väljer var jag vistas ensam.
Rädslan som finns rör främst barnen när de börjar bli stora och vart de ska vara.
Vem eller vilka de ska träffa.

Jag frågar ständigt saker oavsett var jag är.
Min ständiga fråga till alla poliser jag möter är om hur fördelningen ser ut för dem de tar in. Är de främst utlandsfödda eller svenskar.
Den ena gången kom det till om med ett skratt om att frågan var felställd, jag skulle egentligen frågat hur många av dem som de tog in som var födda innanför eller utanför EU, Afrika eller Asien.
Med risk för att jag har råkat fråga helt fel personer så var svaret iallafall att ungefär 20% är födda i Europa men inte i Sverige och att de övriga procenten inte kom från ett EU-land.
Men fy den som säger något..
Då ljuger man och är rasist.

Det kanske bara är dags för eliten att inse skillnaderna?
Inte för att det måste vara något fel på dem men för att människor som kommer till vårt land ska förstå vad som gäller här. Vilka regler vi förväntar oss att de ska följa.
Vi som klappar oss på bröstet och tycker om jämställdhet och halva Sverige anser sig vara feminister, vi bara accepterar att de som kommer hit behandlar andra människor fel.
Det kan vara början på en ny epok i Sverige och enligt mig är den oerhört efterlängtad.

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/ny-kartlaggning-av-valdtaktsdomar-58-procent-av-de-domda-fodda-utomlands
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kriminologi-uppdrag-gransknings-program-borde-inte-sandas