fredag 13 april 2012

Krasch

Så mycket som jag gråtit sista veckan har jag inte gjort på väldigt länge. Mitt hopp står nu först och främst till trevliga Roger Smith och hans företag och därefter till IBAS. Kostnaden är nästan tiotusen. Suck! Jag hade inga extra kopior någon annanstans och nu är alla mina kort och filmer från de senaste tio åren borta. Min externa hårddisk slutade bara fungera. Jag har inte gjort någonting och den fungerade veckan innan och sedan är den bara stängd. Datorn hittar inte den. De som kollade den där jag köpte den säger mekaniskt fel. Förhoppningsvis kan de rädda något av det men det känns fruktansvärt. Hela mitt liv, alla bilder på oss och alla bilder på Lilleman är där i och jag är så korkad att jag inte har gjort upp extra kopior på allting. Det är det viktigaste i huset jag hade räddat om det börjat brinna och ändå har jag inte gjort upp kopior. Så trött på mig själv! Suck :(