torsdag 1 mars 2012

Dagbok

I princip hela mitt liv har jag skrivit dagbok. Jag hade några års uppehåll när jag pluggade för jag orkade inte men när vi drog igång med provrörsförsöken tog jag tag i det igen för att jag ska ha något att ta tag i den dag jag orkar. Jag kan gå in på en exakt dag för att se både hur vädret var, vad vi åt och vad vi gjorde den dagen. Min stavning var fruktansvärd i början men det är roligt nu att se vad som står. Jag har nu även en dagbok för Lilleman där jag skriver hur han mår och hur varje möte går. Jag tror att många barn hade behövt detta. Skriva skriva skriva. Det är en oerhört bra träning och ett bra sätt att få ur sig saker som gör att man inte mår bra. Min förhoppning på mig själv är att jag ska fortsätta med detta livet ut. Någon kanske kan ha nytta av detta någon gång.