fredag 23 mars 2012

Mitt val är ÄRLIGHET

Jag vet inte om det är ålder eller arbetslivserfarenhet men ju fler år som går desto viktigare blir det för mig att människor som är i min närhet är ärliga. Jag har inte ork att lägga tid eller ägna mina tankar åt falska människor och det värsta är att jag känner att dessa människor börjat dyka upp lite varstanns. Jag vägrar sälja min själ, jag är inte till salu vilket pris som än sätts. Jag hade inte kunnat leva med mig själv om jag hade behandlat andra människor på det sätt jag känner att många gör mot mig och människor runt omkring mig. Jag har börjat välja bort dessa. Jag har ytterst svårt och har fått svårare för det ju äldre jag blivit. Det är så tröttsamt att vuxna människor, för det är det de är, beter sig som små barn i en sandlåda. Jag kommer alltid, utan undantag, välja ärligheten för min karma ska vara ren den dag jag ska lämna detta livet.