onsdag 12 februari 2020

"Jävla svenne, mammaknullare och horunge".

Det är lika tryggt i Sverige nu som förr.
Ungdomar bråkade när vi var yngre också.
Det är inte värre nu än tidigare.
Många har mycket tankar och självklart får alla tänka som de vill, men jag anser att de har fel.

Jävla svenne, mammaknullare och horunge är inga ord ett barn uppvuxen i en vanlig svensk kultur använder. Rasistkortet dras direkt nu. Jag hänvisar dem till Aschberg för orden är nämligen hans.
I ett program som hette Grannfejden för många år sedan, så var det just två grannar. Den ene var från mellanöstern och den andre från Sverige. Mannen från mellanöstern skrev ett brev till sin granne, som i sin tur svarade. Orden var hemska och då berättade Aschberg att man måste se det för vad det är. Språket är en del i kulturen från länder med muslimsk bakgrund.
svt.se

Inom islam är Gud helig och absolut inget du använder för att vare sig säga något positivt eller negativt. Således blir vanliga uttryck som "men Herre Gud" eller "vad fan gör du?" helt tabu inom islam. Du ska nämligen aldrig nämna den heliga eller motsatsen. Inte på något sätt.
Däremot är ord som mammaknullare eller horunge helt ok.
"Ska jag kn*lla din morsa eller?" är ett helt godkänt uttryck för en mamma är inte helig.
I Sverige gör vi tvärtom.
Vi tror i princip inte på Gud och anser att svordomar kopplade till vår religion är godkänt. Jag är inte ens säker på att alla funderar över att det är just vår religion vi svär kring.
Satans, djävlar, fan, helvetet.. men Gud med!
Skulle någon kalla mig ett könsord hade jag flugit i taket..
Mammaknullare och jävla svenne är liksom inte ord som används i alla sammanhang.

Med denna långa sammanfattning vill jag komma fram till att även om SVT pixlar förövarnas ansikten så är det lätt att veta vilka de är. Det är ungdomar födda i ett annat land eller med föräldrar födda i ett annat land och som sedan har låtit sina söner ta över deras liv här.
Inte nog med att de slog ner honom, misshandlade offret i timmar, kallade honom för diverse kränkande ord, så avslutade de det hela med att kissa på honom, filma det, och sedan tvinga av honom kläderna och filmade honom naken.

Man kan säga vad man vill om sittande regering.
Eller dem som hade makten innan.
Problemet med dem är att de vänder kappan efter vinden.
En treåring dog. Mördad av sina föräldrar. DÅ reagerar ni fast att jag flaggat för detta de sista tio åren. Ni hyllade invandringen! OH vad bra det skulle bli! När det sedan blir kaos i röran ni har tagit hit, DÅ reagerar ni. Ingen vet vilken åsikt ni har nästa vecka och det är då det är skönt att veta att partiet jag valde inte fungerar så.
En åsikt ska vara en åsikt oavsett om det är kungen eller skolelever som sitter jämte.
Åsikter ska INTE vara till salu.

Alla tankar till "Liam" i artikeln.
Det är fruktansvärt att detta ens händer.
Hemskt att man knappt kan tala om varför det händer och de stora kulturkrockar som finns i samhället.
Vi behöver ett tryggare Sverige och då behövs det människor som står för sina åsikter.
Ett parti där alla får följa med.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/liam-en-av-killarna-urinerade-pa-mig
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ungdomsranen-blir-allt-raare-mer-vald-och-mer-fornedring