torsdag 21 juni 2012

Toastmadame

I lördags small det till. Min lillasyster gifte sig med en underbar kille som är som min lillebror, Johan. Jag var toastmadame och många veckor slit och sömnlösa nätter var äntligen över. Vi gjorde paketleken i en modifierad version. Brudparet fick välja vem som räknades som bröllopets "naturfreak" och denne fick då paketet med en lapp inuti där det stod att han skulle bjuda brudparet på en naturupplevelse. Fortsatte under kvällen med bland annat bröllopets mest hemtrevliga, matvrak, idrottare etc. De fick även göra skoleken med endel pinsamma påståenden. Brudgummen fick även känna på vader gör att se om han kände igen sin fru. Bröllopet flöt på bra och lättare blev det för varje skål. Jag fick frågor sedan om jag skålade i vatten eftersom det skålades så mycket men det var det inte och det fick jag känna i ett par dagar efter och på vägen hem på natten. Jag slapp i allafall vara mer nervös :) En fantastisk dag är, förlåt, äntligen över och det är riktigt skönt! Jag hoppas de kommer bli lyckliga för jag har fått en lillebror!