torsdag 5 januari 2012

Året som gott - 2011

Trots att det hänt mycket tragiska, Utöya, Stefan Liv med lag, sjukdom, provrörsfösöken, saker i år så kommer 2011 ändå vara året då vi fick hem Lilleman till oss och det följde med så mycket glädje. Många fina människor har dött men många fina människor har säkert fötts också. Året har kantats av ekonomiska kriser i Europa men tack vare den svenska Moderatledda regeringen med Anders Borg i spetsen har Sverige klarat sig utmärkt. Det har varit mitt första hela år med Irish Pitch och vi fick vår nya medlem Johan Ermstål med oss. 2011 var året då min gamla bästa vän gifte sig med killen hon träffade på gymnasiet. Ett år känns inte länge längre för det rullar på i ett rasande tempo och snart sitter jag väl på hemmet och sjunger på Magnus Ugglas "varför längtar du så, när det går så fort ändå.." Jag hoppas 2012 blir ett roligt och fantastistk år med Lilleman och jag håller tummarna för att alla nära och kära får ha hälsan och överlever ett år till.