torsdag 19 januari 2012

En släng av ADHD

Så länge jag kan minnas har jag haft svårt för att sitta still. Sista gången jag trillade av en stol i skolan var på gymnasiet. Jag är av den uppfattningen att jag tror det finns olika sorters problem hos människor men min övertygelse är att det överdrivs med dem idag. Med all sannolikhet hade jag om jag varit liten nu klassats med en släng ADHD eller liknanade. Jag har ett ytterst litet sömnbehov och har alltid haft det. Jag har energi för två personer och älskar att jobba. Jag har alltid gjort det! Jag kan ofta känna mig stressad men så fort jag drar ner på något hittar jag något annat att fylla den tiden med och plötsligt inser jag att jag har lika mycket att göra fortfarande, fast det är lite annorlunda grejer. Min mamma har alltid sagt att jag förmodligen har en släng av ADHD och det stämmer med all sannolikhet.