tisdag 10 januari 2012

Fem döda i snökaos

Mår psykiskt dåligt av att höra att en hel familj kan utraderas inom loppet av sekunder. En hel familj dog när de krockade med en lastbil utanför Skara på det som kallas för Sveriges farligaste väg. Det är pinsamt att ett Iland som Sverige fortfarande inte har bra och säkra vägar. Låter säkert hemskt men det var nog tur att hela familjen dog, vem vill överleva hela sin familj? Jag hade i allafall inte velat överleva Om hela min familj dog. Det hade med all sannolikhet inneburit ett liv i ångest över varför just jag hade överlevt. Jag hoppas verkligen att vägen byggs om, riktigt. Motorväg och ingen tvåettväg som jag anser vara helt värdelöst. Jag lider med släkten och den stackars lastbilschaufför i olyckan. Jag hoppas ni ska kunna leva vidare på ett bra sätt.