fredag 24 februari 2012

Missade möten

Jag har varit politiskt engagerad under många år och älskat det från första stund. Jag tycker fortfarande att det är lika roligt med jämna mellanrum, förmodligen ålderdomen som börjar ta ut sin rätt, men sedan i somras kan jag känna att jag missat en hel del möten. Jag har aldrig gjort det innan och jag kan få krupp över att jag inte är på vartenda ett. Tyvärr kan jag inte hjälpa det. Sedan Lilleman flyttade hit har hela livet förändrats och med honom kom mycket glädje men även sjukdomar. Är inte han sjuk så är jag. Jag hoppas det blir bättre ju äldre han blir för sista gången kändes det nästan pinsamt att ringa och säga att jag inte kunde komma men jag lämnar inte bort honom med hög feber. Jag/vi finns ju för hans bästa. Livet med små barn är definitivt inte som när man inte hade det men så mycket mysigare det mesta har blivit.