måndag 13 februari 2012

Spöken

Diskussionen går om det finns spöken. Jag har alltid varit väldigt logisk, krävt bevis på allt och har alltid trott att det finns en logisk förklaring till allting. Jag var helt övertygad om att spöken var historier som inte fanns och att människor var rädda för saker som inte fanns. Den bästa kan ändra sig. Jag ändrade mig när jag flyttade in i detta huset. Detta är inte bara jag som känt saker här men de är bara jag som sett flickan som också bor här. Låter helt befängt och jag hade varit den första till att hyckla mig för några år sedan men jag har ändrat mig. När det händer saker som "rör runt" lite så kommer känslan tillbaka av henne men nu har det varit lugnt ett bra tag. Jag är dock inte rädd även om jag tycker det är lite obehagligt ibland. Jag tror att de kan vara så att de kanske alltid finns men att jag bara känner av dem när jag är känslig av någon anledning. Jag vet inte, bara gissar. Jag tror i allafall på det paranormala.