onsdag 11 juli 2012

Jambo Tours

Härom dagen var jag inom resebyrån och hämtade en katalog från Jambo Tours. Den dag vi får ett pass till Lilleman ska han få välja vilken resa han än vill så åker vi. JAg är mycket väl medveten om att han är för liten för att egentligen bry sig men jag känner mig låst till Sverige. Jag har alltid varit iväg och rest till olika roliga ställen på jorden med jämna mellanrum och det går inte nu. Endast därför ska han få välja en resa när han vill det. Går allt enligt de planer vi har om att ta över vårdnaden på honom så bör rättegångarna vara över om cirka fyra år och om vi då blir hans vårdnadshavare kan vi ta ut ett pass till honom och resa när vi vill. Vi längtar! Lilleman ska få se världen och få bilda sin egen uppfattning om hur han tycker att saker och ting ska fungera. Med tanke på hur blå vi är blir han väl förmodligen kommunist som många andra tonåringar innan han hunnit växa till sig men vi kommer älska honom ändå. Det kommer vi alltid att göra!