torsdag 5 juli 2012

Transformers

Jag erkänner, trots att jag hånade dessa filmer i början, de är sjukt bra! Jag sitter som klistrad framför teven och jublar åt alla häftiga effekter det är i dessa filmer! Precis som alla andra lekte jag med Transformers när jag var liten. Jag hade ingen egen men grannen hade många av dem och jag minns när vi satt och lekte krig med dem. Det var så jag tänkte på dessa när jag hörde talas om dem. Alla tre filmerna är dessutom klockrena fastän att det är uppföljare. Den enda missen är att det inte är Megan Fox i den tredje filmen för hennes kopia med silikonläppar ger jag inte så mycket för. Hon ser bara tillgjord ut till skillnad från Fox. Filmerna handlar om att robotar kommer till jorden och ska ta över och självklart finns det då bra robotar som skyddar människorna och dåliga robotar som vill förstöra planeten. Mycket sevärda filmer!