tisdag 10 juli 2012

Rastlöshet

Jag har alltid varit rastlös! Grymt rastlös! Dessutom får jag ångest om jag inte gör någonting. Jag kan inte lägga mig rätt ner när Lilleman somnat och sova för att jag är trött. Då måste jag göra allt det jag inte vill göra när han är vaken. Jag kan inte gå och dra hela dagarna. Det finns alltid något att göra för de som vill! Vi har ett hus och det behövs alltid göras något! Finns det inget att göra i huset har jag tre bloggar som jag räknar som lite av mitt jobb när jag nu inte jobbar och får betalt för det. Generna kan verkligen vara olika med för min syster fungerar ofta tvärtom. Hon kan lägga sig rakt upp och ner och ta det lugnt för att hon har jobbat. Jobbar jag räknar inte jag det som att jag har gjort något utan måste göra något annat med. Jag går inte och lägger mig innan den lista jag har i huvudet är avklarad. Dagslistan har ändå blivit mindre sedan Lilleman kom in i bilden då han står längst upp. Han ska vara nöjd med sin dag först och främst. Pust, låter löjligt men jag kan inte hjälpa det!