torsdag 25 oktober 2012

Madeleine och Chris


Jag blir så glad! Trots att det finns de som protesterar mot vårt kungahus är jag oerhört glad för det och har alltid varit. Jag ser dem som en oerhört bra reklam för vårt land och kungahuset är en gammal tradition i vårt land. Att han är en man av folket är ännu bättre!
Det visar att de får leva så mycket som vanliga människor som de vill. Ingen kan missta sig på hur lyckliga de ser ut!

Jag hoppas verkligen att jag får möjlighet att befinna mig i Stockholm denna gången. När kronprinsessan gifte sig fick vi ha tyskarna till att sätta upp en storbildsskärm för att kunna titta på det i det öltält vi var och skulle spela, i Tyskland. Såg förmodligen rätt komiskt ut med ett helt gäng smurfklädda personer som står och halvsnyftar till en storbildskärm och dricker öl. Fint var det iallafall.

Jag tycker det är kanon att vi har ett levande kungahus!
All lycka till Madeleine och Chris!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=5322846