onsdag 24 oktober 2012

Produkter på Solsidan

segwaystore.se
Solsidan sas under säsong ett vara den första svenska serie som blivit sponsrad. Lexus på uppfarten, modekläder, Rolexklocka och förklaringar vad som är bäst. Lexusen är nu utbytt mot en Volvo.

Jag har hört mycket om detta på radion och måste bara kommentera att det stör mig ingenting.
Jag ser det inte som värre än att jag ska tvingas titta på reklamen på alla kommersiella kanaler. Nu får jag till och med livevisningar av sakerna. Sista avsnitten har de ätit McDonalds.
Man kanske kan skicka in vilka saker man vill ha med om man vill ha en visning på det.
Det hade varit bra!

Kanske dax att köpa in sitt parti i serien?
Kan knappast vara något annat än fisförnärma superkapitalistiska Moderater som bor i deras område. Göran Persson köpte dock en herrgård så några socialdemokrater får nog med plats. Vi får se vem som kommer först med tanken och köper in sig.