onsdag 15 augusti 2012

Abduction med Taylor Lautner

teenstarsworld.com
Jag är en filmfantast! Jag älskar att se film när jag hinner men jag är väldigt noga med att inte se något som slutar sorgligt om jag kan undvika det. I veckan såg jag en riktigt bra film som jag verkligen rekommenderar andra till att se!
Taylor Lautner är även med i Twilightfilmerna och där tycker jag verkligen inte om honom då han i den filmen konkurrerar med de älskade vampyrerna. Haha =) I denna filmen är han dock fantastiskt duktig och jag jämför filmen med exempelvis Taken eller Salt. Det händer någonting nästan hela tiden och jag tror inte att det finns någon som inte tycker synd om killen.
Filmen handlar om Nathan som blir tvingad att göra ett skolarbete tillsammans med sin granne som han är hemligt kär i. Arbetet handlar om försvunna barn och plötsligt kommer de in på en sida där han är ett av de försvunna barnen. De tar kontakt med den person som finns på sidan och efter det börjar det smälla. Handlingen är lite krånglig innan man förstår den men det löser sig.
Filmen är jättebra! Se den!