lördag 18 augusti 2012

Mr och Mrs Pilthammar

Sådär ja. Ett steg till i livet är nu taget och framöver kommer jag få kryssa i rutan "Mrs" istället för "Ms". Vi har pratat om detta i ett par års tid men nu kändes det som om det var på tiden. Ett par månaders planerande för att ingen skulle veta någonting om det är nu till ändå och vi kommer framöver heta Pilthammar. Dax att sätta upp en skylt på dörren nu =)
Jag har absolut inget emot prästerna här hemomkring men jag har velat under hela tiden vi pratat om giftermål att det skulle vara Ann-Louise Trulsson som vigde oss och så blev det också! Hon blev glad när jag ringde och ställde direkt upp! Tack för det Ann-Louise!
Jag har aldrig velat ha ett stort bröllop där alla vet om det innan och så blev det inte heller och då jag inte anser att man kan ha en vit klänning (jag vet att jag trampar många på tårna nu men så tänker jag) när man bott ihop i många år blev det i mina favoritfärger svart och rött.
Min älskade Jens har överlåtit allt till mig med orden att han litar på att jag gör det bra!
Tjoho! Nu blir det fest!