onsdag 1 augusti 2012

Suprecur, nästa omgång startad

Sådär ja. Nu är sjätte försöket inlett. Fyra gånger om dagen ska jag spreja nässpray som rinner ner i halsen och smakar pest. Beskt är det vilket gör att jag konsumerar ännu mer läsk än innan. Dessutom får jag käringasvallningar så jag håller på att få värmeslag. Tjoho. Det är dock för ett bra syfte förhoppningsvis så det är bara att stå ut. Med svallningarna kommer dock ett fruktansvärt humör och jag känner ibland att risken finns att någon någonstans helt plötsligt säger fel sak så jag får ett utbrott i offentligheten. Jag hoppas jag slipper det. Jag ska spraya Suprecur i två veckor sedan börjar sprutorna igen. Jag ser fram emot det för det är betydligt trevligare än detta. De andra gångerna har jag inte tagit nässpray utan börjat direkt med sprutorna så det är intressant att ha testat detta med. En erfaranhet rikare. Bara tanken att vi slipper åka till RMC är otroligt skön och det ska bli trevligt att träffa dem på Cura i Malmö igen. De vet vad service är.