tisdag 13 november 2012

Missing people - anmälan!

Ibland blir jag bara så imponerad när det är något. Flickan som försvann i Göteborg i slutet av förra veckan hann inte vara anmäld försvunnen länge innan Missing People samordnade folk till att komma och hjälpa till och på sistone har det varit väldigt mycket med dem i media.
Jag tycker det är rätt intressant att en frivilligorganisation, som Missing People är, klarar att sköta allt de gör. De samordnar allt, finns på twitter och facebook. De följer tiden.
Jag tror det är det enda sättet om man vill framåt och vill att många ska engagera sig.

Igår anmälde jag mig och jag tycker att den som har möjlighet ska gå in och göra det.
Det man anmäler sig till är att ställa upp om någon skulle försvinna i Blekinge eller angränsande län, om man vill det.

http://www.missingpeople.se/?page_id=69

Sidan innehåller även fall de varit med och sökt och vad som har hänt.
Jag mår psykiskt dåligt av att se det. Fruktansvärt för alla anhöriga.

De tar tacksamt emot bidrag för den som vill skänka en slant!
Deras bankgiro är: 831-8644